הלקוח: באבא שופ, חנות אונליין בסגנון שאנטי, מייצר ומייבא מוצרים מהמזרח הרחוק.
מוכרים ביגוד, תכשיטים, אקססוריז, מוצרים לבית ולחדר.
האתגר: האתר של הלקוח נבנה בשנת 2016 בשיטה מיושנת אשר הכבידה משמעותית על האתר.
אם זה לא מספיק, היו בו מעל 2,000 מוצרים ומעל 10,000 תמונות.
למרות שהשרת היה מחולק לשרת Database ושרת Front, האתר היה איטי וכבד במיוחד בשעות העומס (שעות שעושים קניות).
מכיוון שהיה כל כך הרבה לתקן ברמת התשתית, עוד לפני שהתייחסנו לעיצוב ולחווית המשתמש, הלקוח העדיף לבנות אתר חדש.
באבא שופ הגיע אלינו עם קו מוצרים וקהל יעד ברור.
ליטשנו וחידשנו את השפה הגרפית של המותג, הלוגו והאייקונים,
ובנינו אתר חדש, מהיר ובשפה של המותג.
שאנטי, אבל אלגנטי😉
אם בא לכם איזה פונצ'ו במקרה…. https://baba-shop.co.il/