קצת על הלקוח: אקיפ, החברה לציוד מלונאי בע"מ.
יבואן של ציוד מלונאי: ציוד תפעולי למחלקות המזון, משקאות ומשק בית
ציוד הסעדה למטבחים, מזנוני הגשה, ריהוט (מטבח/בתי מלון), ועוד.
המטרה: העלאת % ההמרה באתר
ללקוח היה אתר קודם כך שיכלנו לחקור נתונים שנתיים אחורה.
הייתה פה עבודה אינטנסיבית של מחלקת השיווק שלנו בתהליך הבחירה של הקטגוריות והמוצרים שיעלו.
הלקוח עם מעל 10,000 מוצרים שונים שטכנית אפשר למכור ONLINE באתר.
אחד האתגרים בפרויקט היה לבחור את המוצרים הנכונים ולפלח את הקטגוריות בהתאם לקהל היעד שלו.
קהל היעד מורכב מלקוחות סיטונאיים ולקוחות פרטיים גם יחד.
מחלקת השיווק שלנו מלווה את הלקוח אקיפ עד היום.
לא רק שהעלנו את % ההמרה באתר (אותה כמו כניסות, הרבה יותר הכנסות),
אלא גם את מספר המבקרים בצורה משמעותית.