הלקוח: פרחי לואיז (איציק) הגיע אלינו כשיש לו דוכן פרחים מצליח.
לאחר אפיון של העסק, הבנו שהבידול המשמעותי ביותר בעסק שלו הוא הטריות והאיכות של הפרחים שלו.
מכיוון שאיציק מגדל חלק משמעותי מהפרחים בעצמו, ויש לו קשרים למגדלים אשר מספקים לו מוצרים טריים היישר מהשדה: החלטנו שהחנות הבאה שלו תהיה חנות אינטרנטית (אתר סחר).
האתגר של הלקוח: משלוח פרחים אינו כמו כל משלוח אחר. בכדי למצוא את הספק המתאים עבורך נדרשת עבודה. זמן האספקה הוא קריטי, ההזמנות בדרך כלל מהיום להיום. איזור המכירות מוגבל גיאוגרפית בהתאם לחברת המשלוחים איתה העסק עובד.
לא משהו שיעצור בעל עסק שרוצה להצליח😊
האתר עלה לאוויר בשנת 2022,
איציק ממשיך להשקיע ולפתח את האתר שלו,
והתוצאות בהתאם.
אז…מוזמנים להתפנק בזר פרחים מטורף באתר של פרחי לואיז😉