לא מצליחים לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם? זקוקים לדרך להגדיל את המכירות בצורה יעילה יותר?
ב-Unix אנחנו מתמחים ביצירת מסעות לקוח באימייל מרקטינג שמייצרים תוצאות עסקיות אמיתיות.
סל הכלים שלנו כולל שירותים שיאפשרו לכם להפוך כל לקוח מזדמן ללקוח נאמן, כולל יצירת אוטומציות חכמות, פילוח קהל, בדיקות A/B ושיפור אחוזי ההמרה.
אימייל מרקטינג הוא אחד הכלים הכי יעילים ומדויקים בעולם הדיגיטלי, המאפשר להגיע ישירות לתיבת המייל של הלקוח הפוטנציאלי ולהעביר לו מסר מדויק ומותאם אישית.
כדי להצליח ביצירת קמפיין אפקטיבי, חשוב להכיר את קהל היעד ולהתאים לו מסרים רלוונטיים שיוצרים עניין וגורמים לפעולה. תהליך האסטרטגיה כולל הבנה מעמיקה של הלקוחות שלכם, מטרות העסק, ופיתוח תוכן שממיר.
האסטרטגיה כוללת: הגדרת מטרות קמפיין, פילוח קהל מדויק, פיתוח תוכן שיווקי ושימוש בכלים אנליטיים כדי לוודא שהקמפיינים מביאים תוצאות מקסימליות.
בשלב זה אנו מעצבים את המיילים כך שימשכו את העין, יהיו ברורים ומניעים לפעולה. כל פריט עיצובי – בין אם מדובר בתמונות, צבעים או סגנון כתיבה – מותאם לשפת המותג ולמטרות השיווקיות.
יש לכם עיצוב מוכן? מצוין!
אין לכם עיצוב? אין בעיה!
הצוות שלנו ילווה אתכם בכל תהליך בניית השפה הוויזואלית והקופירייטינג למיילים כך שהמסר יעבור בצורה הטובה ביותר.
מעבר לכך, אנחנו בונים עבורכם אוטומציות חכמות: מסעות לקוח מותאמים אישית, מיילים לנוטשי עגלות, ותזכורות חכמות – כל אלה יבטיחו שהלקוחות שלכם יחזרו וירכשו שוב ושוב.
אימייל מרקטינג מדויק ישפר את הקשר עם הלקוחות שלכם ויהפוך את התקשורת עם הקהל שלכם לאפקטיבית יותר.
העבודה על קמפיין באימייל מרקטינג דורשת תכנון וחשיבה מעמיקה, ואנחנו כאן כדי להוריד לכם את הדאגות מהראש.
ברגע שתבחרו בנו, תהיו בידיים טובות ומנוסות. אנחנו נדאג לכם לקמפיינים שמייצרים מעורבות גבוהה, מכירות מוגברות, ושימור לקוחות יעיל.
במהלך העבודה נבצע בדיקות שוטפות, ניתוח נתונים ואופטימיזציות כדי לוודא שהקמפיין שלכם מייצר תוצאות מעולות. אנחנו גם נשלח לכם דוחות ביצועים מפורטים כדי שתוכלו לראות בדיוק איך אנחנו משפרים את התוצאות שלכם.
אנחנו כאן כדי לגרום לעסק שלכם להצליח, וכשהלקוחות שלנו מצליחים – זה גם ההצלחה שלנו!
אחוז המרה הוא המדד שמראה כמה מהמבקרים באתר שלך מבצעים פעולה רצויה ביחס לכל המבקרים באתר, כמו: רכישה, השארת פרטים (ליד) או כל פעולה אחרת שנחשבת להמרה.
חישוב אחוז ההמרה נעשה על ידי:
חלוקת מספר ההמרות במספר הכולל של המבקרים באתר,
והכפלת התוצאה ב-100 כדי לקבל את האחוז.
לדוגמא: 359 מבקרים באתר היום, בוצעו 5 פעולות רצויות = 1.39% המרה (לא טוב 👎).
אחוז המרה הוא המדד מרכזי ליעילות האתר שלך, הוא מצביע על כמה טוב האתר שלך מצליח לשכנע את המבקרים לבצע את הפעולה הרצויה.
אחוז המרה גבוה משמעותו שהאתר שלך מצליח במטרותיו העסקיות,
בעוד שאחוז נמוך מצביע על כך שאולי יש מקום לשיפור.
בכדי לבדוק את % ההמרה באתר שלך, ניתן להשתמש בכלי לניתוח תנועה לאתר כמו Google Analytics או מערכות אחרות למעקב אחר ביצועי האתר.
הכלים הללו יודעים לנתר את התנועהבאתר ולחשב את אחוזי ההמרה לפעולות השונות.
חשוב לשים לב שהכלי מוגדר כמו שצריך: מקבל את כל התנועה, ההמרות נספרות בפועל, המרות מוגדרות כמו שצריך ולדעת להפריד ביניהם.
במקום להסתבך, השאירו פרטים ונבדוק את אחוז ההמרה באתר שלכם ללא עלות.
ישנן סיבות רבות שיכולות להוביל לאחוז המרה נמוך באתר שלך.
ייתכן שהאתר לא ממוקד מספיק לקהל היעד שלך, והתוכן או העיצוב (או שניהם),
לא משדרים את המסר הנכון ולא מצליחים להניע את הלקוח לפעולה.
עמודי הנחיתה (העמוד הראשון שהמשתמש מגיע אליו כשהוא לוחץ על הקמפיין / קישור) אולי לא מספיק משכנעים, ותהליך הרכישה או ההרשמה עשוי להיות מורכב מדי או ארוך מדי.
בנוסף גם בעיות טכניות יכולות להוות מרכיב קריטי באחוז המרה נמוכים כגון: מהירות טעינה נמוכה, או היעדר אמצעי אמון כמו חוות דעת חיוביות ותעודות אבטחה יכולים להרתיע את המשתמשים.
שיפור חווית המשתמש, מיקוד טוב יותר בקהל היעד, והפחתת חסמים בתהליך ההמרה יעזרו להעלות את % ההמרה באתר שלך. שנתחיל?