דף נחיתה שיביא לך יותר לידים ויותר מכירות,
ללא הוצאה נוספת על מודעות בגוגל או בפייסבוק.
בין אם מדובר בדף נחיתה מכירתי, אינפורמטיבי או במנוע לאסיפת ״לידים״ תהליך מותאם אישית יהפוך כל עמוד נחיתה פשוט ל-Unix.
שנתחיל למקסם תוצאות?
דף נחיתה אשר מספק תוצאות עסקיות טובות מצריך תכנון עם הרבה מחשבה כדי להפוך תנועה להמרה. בנינו שיטה בעלת מספר שלבים בכדי לספק לכם תוצאות איכותיות מדידות ו-% המרה מצוין.
כל פרויקט חדש מתחיל בשיחת אפיון מקצועית והבנת הצרכים העסקיים שלכם.
ניפגש (פנים מול פנים או ב-ZOOM) ונגדיר יעדים מדידים ונעסוק בכל מה שחשוב: מהי אסטרטגיית השיווק שלכם? מהם היעדים העסקיים שלכם?
יחד איתכם נאפיין את קהל היעד שלכם, נבין מי הם המתחרים העיקריים שלכם, נחקור אותם לעומק ונחדד את המסרים השיווקיים בכדי להניע לפעולה את הלקוח שיושב מאחורי המסך בצורה האידיאלית.
למה אנחנו עושים את זה?
בכדי להפוך תנועה להמרה ב-% גבוהה, צריך "לגעת" בלקוחות שלכם במקומות שמניעים אותם לפעולה.
בכדי לעשות זאת בצורה אפקטיבית, אנו חוקרים את "אופי המשתמש" הממוצע שלכם ומוצאים מה בסבירות הכי גבוהה יניע אותו לפעולה.
בשלב זה קובע המעצב את הקונספט הגרפי והניראות – כל סימן גרפי, צבע
או פונט נבחר בקפידה כדי להתאים לסוג העסק ולשפת המותג.
העיצוב ישפיע ישירות על הרכישות / לידים בדף הנחיתה. המוח שלנו מקבל החלטות מאוד מהירות ולא מודעות ולמראה של עמוד הנחיתה יש השפעה קריטית על ההחלטה של הגולש האם לבצע רכישה / להשאיר פרטים או לא.
בין אם אתם נותני שירות, חברת סטארט-אפ או חנות שמוכרת מוצרים, חשוב שדף הנחיתה שלכם יהיה אסתטי, נקי, מזמין ומעוצב בצורה שמושכת את העין.
את דף הנחיתה שלכם אנחנו מפתחים על בסיס מערכת וורדפרס, המערכת המובילה בעולם לבניית אתרי אינטרנט ודפי נחיתה בקוד פתוח.
אתם חשובים לנו וההצלחה שלכם חשובה לנו, לכן בכל דף נחיתה אנחנו משלבים את הקסם ה-Unixy שלנו על מנת לבדל אתכם מעל השוק.
התוצאה? דף הנחיתה שלכם נראה ייחודי, נטען מהר, מאובטח ויציב מאוד.
הצוות שלנו לא מורכב רק מאנשי עיצוב ופיתוח מעולים, אלא גם מהמשווקים ומקדמי האתרים המובילים בשוק היום. באפיון ובניית דף הנחיתה שלכם לוקח חלק פעיל מנהל שיווק בכיר אשר מחדד את האלמנטים שהיפכו את דף הנחיתה לאיש המכירות האולטמטיבי עבור העסק שלכם.
אנחנו לא רק בונים דפי נחיתה (מעולים🙄) , אנחנו גם מלווים את תהליך השיווק והמכירות של הלקוחות שלנו. הניסיון שבליווי ושיפור דף הנחיתה של עסקים שונים הביא אותנו לכתיבת "שיטה".
בכמה מילים, מהי ה"שיטה"?
תבניות ומסרים להנעה לפעולה – שפשוט עובדים.
הרצנו מאות ניסויים אנליטיים בכדי לדעת באמת מה עובד – ומה לא.
אין "העתק הדבק" שעובד עבור כל עסק אחת לאחד. בשביל זה המומחים שלנו פה להטמיע את השינויים הנדרשים ולבצע את ההתאמות לבניית דף הנחיתה המושלם ספציפית עבור העסק שלך.
מוזמנים לבנות איתנו את "מערכת המכירה" האולטימטיבית – דף נחיתה שיווקי.
כן. אם יש לכם מוצר למכור, דף נחיתה הוא אחד הכלים היעילים ביותר לשכנע מבקרים לבצע פעולה על הצעה מסוימת. נשתמש בכותרת מגנטית, סממני אמון, הוכחה חברתית ועוד אלמנטים מעולים כדי לגרום למבקרים לפעול וללחוץ על כפתור ה-CTA.
אבל גישה זו אינה מתאימה לרוב סוגי אתרי האיקומרס. דפי נחיתה לאתרי איקומרס יעילים מאוד כשאתם מוכרים מוצר אחד עד שלושה לכל היותר.
ברגע שתתחילו להרחיב את העסק ואת מגוון המוצרים שלכם, דפי נחיתה לא יוכלו לשמש כפרויקט אינטרנטי עצמאי ויהיה מומלץ לבנות אתר ecommerce.
כן.
דפי נחיתה הם היעילים ביותר כאשר הם עוסקים במוצר או שירות אחד בלבד. מדוע?
כל שירות מגיע מצורך אחד מסוים של הלקוח שלך.
יכול להיות שאתה עו"ד מצוין לדיני תעבורה (1) וגם כותב חוזים (2) מחונן, אבל סוגי הלקוחות שיגיעו שונים, הצורך שלהם שונה, החוויה שהם צריכים לעבור היא שונה לחלוטין בין אם קיבלו דו"ח תנועה או שהם רוצים לכתוב חוזה עסקי בין שותפים.
כאשר דף הנחיתה מציג שירות אחד בלבד, אתם בתור בעלי עסק מרוויחים את % ההמרה הגבוה ביותר – המדד הישיר ליעילות של דף הנחיתה שלכם.
משפיע בצורה ישירה על כמות העסקאות/מכירות – ושורת הרווח.