מנהל/ת שיווק במיקור חוץ

מנהלים את מחלקת השיווק שלכם – בצורה אקטיבית.
החל מבניית מערך שיווק מ-0 או התממשקות לסוכנות שיווק קיימת,
בואו להרגיש את ההבדל.

התפקיד לא מאויש

מנהל/ת או סמנכ"ל השיווק הוא מהתפקידים המשמעותיים ביותר בכל ארגון.
ובכל זאת, רבים מהעסקים הקטנים/בינוניים מוצאים את עצמם מנהלים תקציבי ומערכי שיווק משמעותיים, ללא תקן של סמנכ"ל שיווק בפועל.

אם הגעתם לכאן, אני לא צריך לספר לכם שעלויות של סמנכ"ל שיווק במשרה מלאה עשויות להגיע למאות אלפי שקלים בשנה – תקציב בו עסקים רבים אינם יכולים לעמוד.

לכן, עסקים קטנים/בינוניים רבים נאלצים לוותר על תקן סמנכ"ל השיווק ומטילים את משימות השיווק על מנהל המכירות ואנשיו.
המציאות מוכיחה שפתרון זה אינו יעיל: מנהל המכירות מקדיש את כל זמנו לגיוס לקוחות.

פיתוח האסטרטגיה השיווקית והיישום שלה בפועל, נדחקים הצידה.

Group 7298

למה מנהל/ת שיווק במיקור חוץ?

עלות אל מול תועלת - גיוס מנהל/ת שיווק עתיר ניסיון במיקור חוץ, במסגרת מותאמת אישית לצורכי העסק ובתקציב ידוע מראש, הוא פתרון נגיש וכלכלי.

ניסיון ויכולות - מנהל/ת שיווק במיקור חוץ, מביא עמו לתפקיד ניסיון עשיר בתחום השיווק וידע רב שצבר בליווי וייעוץ לחברות בתחומים שונים.
הרבה פעמים לא צריך "להמציא את הגלגל" , אלא פשוט לסובב אותו טוב יותר.
ניסיון זה יספק לכם נקודת מבט רחבה יותר על השוק בו אתם פועלים ויתרון יחסי הנובע מהטמעה מוצלחת של שיטות עבודה מתקדמות ויצירתיות שהוכיחו את עצמן בענפים אחרים.

כמו כן, מנהל/ת שיווק במיקור חוץ ייבחן מחדש ויקדם רעיונות ופרויקטים שפיתחתם בעבר ולא הגיעו לידי מיצוי מכל סיבה שהיא וייעל תהליכי עבודה בפעילות השיווקית שלכם.

מה שרואים מכאן לא רואים משם - כאשר אתם שוכרים מנהל/ת שיווק במיקור חוץ, אתם מזרימים דם חדש למערך השיווק שלכם, עם עובדים, ספקים וקבלנים חדשים ורעננים.
כמו כן, באפשרותכם להקים מחלקת שיווק שלמה במיקור חוץ – כל זאת בהתאמה אישית לצורכי העסק.

Group 6721

מעטפת שיווקית מלאה

האסטרטגיה השיווקית בדרך כלל אינה מתקיימת במרבית העסקים הקטנים והבינוניים. הצורך לשרוד, לגייס לקוחות ולהגדיל את ההכנסות, לא מאפשר למקבלי ההחלטות לפנות זמן ומשאבים לגיבוש אסטרטגיה שיווקית וליישומה המוצלח.

מנהל/ת שיווק מיומן במיקור חוץ, יספק לכם מענה מלא לצרכים אלו:

1. גיבוש אסטרטגיה שיווקית ברורה וממוקדת.
2. יצירת בידול בשוק תחרותי.
3. ניהול מחלקת השיווק של הארגון.
4. זיהוי קהלי היעד האיכותיים ביותר בהם הארגון צריך להתמקד תוך התחשבות במוצרים הרווחיים ביותר.
5. פיתוח תוכניות שיווק למוצרים ולשירותים נוספים.
6. ניהול מחקרי שוק.
7. ניהול גאנט פעילות שיווקית שנתית ובקרה על ביצוע המשימות.
8. זיהוי השינויים בשוק בזמן אמת ומתן מענה מהיר לכל איום או הזדמנות.

Group 7346

אפשרויות נוספות לקידום העסק

בואו נצמח ביחד
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם