קבלו תמונה ברורה לגבי מחלקת השיווק שלכם.
ניתוח מלא – הוצאות (ישירות ועקיפות לפי מפתחות העמסה) אל מול הכנסות, רווח גולמי,
רווח תפעולי לפני מס, כולל מסקנות והמלצות.
קבלו תמונה ברורה לגבי מחלקת השיווק שלכם.
ניתוח מלא – הוצאות (ישירות ועקיפות לפי מפתחות העמסה) אל מול הכנסות, רווח גולמי,
רווח תפעולי לפני מס, כולל מסקנות והמלצות.
מה שלא נמדד, לא מנוהל.
בין אם אתה מנהל קמפיין אחד או עשרות, חובה עלייך כבעל עסק לדעת איזו עסקה הגיעה מאיזה קמפיין ומהו הרווח הגולמי עליה.
אנחנו פה בכדי לסייע.
אנו נבחן את כלל הנכסים והתהליך השיווקי, החל מהאתר, קמפיינים, אוטומציות, תסריטי שיחה ותהליכי מכירה. נכתוב ונציג את המסקנות ונעבוד מול הספקים או העובדים הרלוונטיים.
סידור ותיעוד הנתונים מאפשר לנו לבנות דוחות מותאמים אישית לעסק שלכם, תוך התחשבות במבנה הארגוני.
לעיתים מתאפשר לנו לשפר ולייעל את התהליכים הנ"ל, ככל שבעל העסק מעוניין.
לאחר שמציגים את הנתונים, התוצאות ברורות וחד משמעיות.
כמה עולה כל מכירה מכל אחד מהקמפיינים?
כמה עולה כל מכירה פר ערוץ שיווק?
מהו החזר ההשקעה על מחלקת השיווק?
כמובן, שיורדים לרזולוציות קטנות יותר, בוחנים מגמות חיוביות ושליליות (לשכפל מגמה או להימנע ממנה), כולל שיתוף של כל הגורמים המעורבים בתהליך המכירה הרלוונטי למחלקת השיווק.
עם כל הכבוד ללייקים, קליקים וללידים, יש פרמטר אחד שקובע - מכירות.
את הדוחות שאנו מייצרים ומתאימים לכל ארגון צריכים למלא אחת לחודש ולהוות בקר לתוצאות האמת של תקציב השיווק.
הדוח שאנו נייצר מרכז בתוכו ומחליף הלכה למעשה את כלל הדוחות של סוכנויות הדיגיטל השונות,
ומוסיף את האלמנט הכי משמעותי בתוכו - כסף.
את העבודה השוטפת בייצור הדוח החודשי, מסקנות ומשימות לביצוע – אנו יודעים לספק בשוטף. לא כל ארגון זקוק לליווי שוטף, לכן התאמנו את המוצר ל-3 גדלים עיקריים של ארגונים.
אם אתם בחוסר וודאות לגבי תקציב או מחלקת השיווק שלכם,
אנחנו פה לעזור.