רוצים להיות תמיד זמינים ללקוחות, בלי לבזבז זמן יקר?
ב-Unix מתמחים בהקמה ושדרוג של צ'אטבוטים לווטסאפ שמאפשרים לכם לשוחח עם לקוחות בצורה אוטומטית ומקצועית.
עם הצ'אטבוטים שלנו תוכלו לספק מענה מיידי ללקוחות בכל שעה, לבצע מכירות, לספק שירות לקוחות, ולהפוך את הקשר עם הלקוח למהיר ויעיל יותר.
סל הכלים שלנו כולל כלים נוספים להגדלת היעילות כמו תוכנית אימייל מרקטינג, שיווק חוזר ללידים ועוד
צ'אטבוט לווטסאפ הוא לא רק אוטומציה – הוא כלי שמפשט את התקשורת ומאפשר לכם להישאר זמינים גם בשעות לא שגרתיות.
כדי שהצ'אטבוט יהיה אפקטיבי, חשוב להתאים אותו למטרה העסקית שלכם. האם אתם רוצים להגדיל מכירות? לספק שירות לקוחות? או אולי לניהול פניות?
אנו מפתחים את הצ'אטבוטים כך שיענו בדיוק על הצרכים שלכם ושל הלקוחות. הצ'אטבוט שלנו לא רק מבצע פעולות בצורה אוטומטית, אלא גם לומד ומשתפר עם הזמן כדי להציע חווית לקוח מיטבית.
תהליך העבודה כולל: אפיון מדויק של הצרכים העסקיים, תכנון השיחה, פיתוח הצ'אטבוט ותחזוקה שוטפת.
לא משנה אם אתם נותני שירותים, חנות אינטרנטית או חברה גדולה, הצ'אטבוט שלנו יעזור לכם להישאר בקשר עם הלקוחות ולתת להם מענה מיידי.
הצ'אטבוט יכול לתפקד במספר תחומים:
אנו בונים את הצ'אטבוטים כך שהם יהיו מותאמים אישית לעסק שלכם, ויכולים להיות משולבים עם מערכות נוספות כדי לתת לכם יותר שליטה.
כאשר הצ'אטבוט זמין 24/7, הלקוח לא צריך לחכות עד שעות העבודה שלכם כדי לקבל תשובה. הוא מקבל מענה מידי, דבר שמגביר את שביעות הרצון ומוריד את אחוזי הנטישה.
במהלך תהליך העבודה אנחנו מוודאים שהצ'אטבוט לא רק יהיה פונקציונלי, אלא גם "מדבר" בשפה שתואמת את המותג שלכם.
כל זאת מתבצע על ידי הצוות המנוסה שלנו שמלווה אתכם לכל אורך הדרך – משלב האפיון ועד ההטמעה בפועל
אם אתם רוצים לשדרג את השירות ללקוחות שלכם ולהיות זמינים 24/7, הצ'אטבוט שלנו הוא הפתרון האידיאלי.
הצ'אטבוטים שלנו לא רק מבצעים אוטומציה, אלא גם משפרים את חווית הלקוח שלכם ומביאים תוצאות עסקיות משמעותיות.
הצוות שלנו ידאג להקים עבורכם צ'אטבוט מותאם אישית שיתאים לצרכים שלכם ויתממשק עם כל המערכות הקיימות.
ועוד דבר חשוב – אנחנו לא עוזבים אתכם לבד! כל צ'אטבוט זוכה לתמיכה ותחזוקה שוטפת, כך שתמיד תהיו עם מערכת מעודכנת ומתפקדת בצורה הטובה ביותר.
אחוז המרה הוא המדד שמראה כמה מהמבקרים באתר שלך מבצעים פעולה רצויה ביחס לכל המבקרים באתר, כמו: רכישה, השארת פרטים (ליד) או כל פעולה אחרת שנחשבת להמרה.
חישוב אחוז ההמרה נעשה על ידי:
חלוקת מספר ההמרות במספר הכולל של המבקרים באתר,
והכפלת התוצאה ב-100 כדי לקבל את האחוז.
לדוגמא: 359 מבקרים באתר היום, בוצעו 5 פעולות רצויות = 1.39% המרה (לא טוב 👎).
אחוז המרה הוא המדד מרכזי ליעילות האתר שלך, הוא מצביע על כמה טוב האתר שלך מצליח לשכנע את המבקרים לבצע את הפעולה הרצויה.
אחוז המרה גבוה משמעותו שהאתר שלך מצליח במטרותיו העסקיות,
בעוד שאחוז נמוך מצביע על כך שאולי יש מקום לשיפור.
בכדי לבדוק את % ההמרה באתר שלך, ניתן להשתמש בכלי לניתוח תנועה לאתר כמו Google Analytics או מערכות אחרות למעקב אחר ביצועי האתר.
הכלים הללו יודעים לנתר את התנועהבאתר ולחשב את אחוזי ההמרה לפעולות השונות.
חשוב לשים לב שהכלי מוגדר כמו שצריך: מקבל את כל התנועה, ההמרות נספרות בפועל, המרות מוגדרות כמו שצריך ולדעת להפריד ביניהם.
במקום להסתבך, השאירו פרטים ונבדוק את אחוז ההמרה באתר שלכם ללא עלות.
ישנן סיבות רבות שיכולות להוביל לאחוז המרה נמוך באתר שלך.
ייתכן שהאתר לא ממוקד מספיק לקהל היעד שלך, והתוכן או העיצוב (או שניהם),
לא משדרים את המסר הנכון ולא מצליחים להניע את הלקוח לפעולה.
עמודי הנחיתה (העמוד הראשון שהמשתמש מגיע אליו כשהוא לוחץ על הקמפיין / קישור) אולי לא מספיק משכנעים, ותהליך הרכישה או ההרשמה עשוי להיות מורכב מדי או ארוך מדי.
בנוסף גם בעיות טכניות יכולות להוות מרכיב קריטי באחוז המרה נמוכים כגון: מהירות טעינה נמוכה, או היעדר אמצעי אמון כמו חוות דעת חיוביות ותעודות אבטחה יכולים להרתיע את המשתמשים.
שיפור חווית המשתמש, מיקוד טוב יותר בקהל היעד, והפחתת חסמים בתהליך ההמרה יעזרו להעלות את % ההמרה באתר שלך. שנתחיל?