לא מצליחים להמיר תנועה למכירות? אין לכם אתר?
ב-Unix מתמחים בבניית ושדרוג אתרים שמייצרים תוצאות עסקיות.
סל הכלים שלנו כולל "מוצרי עזר" שונים אשר משפרים עבורכם את
% ההמרה הסופי של הלקוח, כמו: בניית ווצאפ צ'טבוט, תוכנית אימייל מרקטינג, שיווק חוזר ללידים, וכן הלאה.
אפיון אתרים הוא ללא ספק השלב החשוב והמשמעותי ביותר בבניית אתר.
כדי לשרת מטרה עסקית, צריך לענות על צרכים וציפיות שיש למשתמשים (לקוחות פוטנציאלים) בנוגע למוצר.
ככל שנכיר את האופי של המשתמש טוב יותר – נוכל לבנות ממשק שעונה על הצרכים והציפיות שלו, יניע אותו לפעולה ויתרום להצלחה העסקית של המוצר והעסק.
תהליך האפיון כולל בתוכו: הגדרת מטרות, גיבוש אסטרטגיה, בניית שלד לאתר, דגימת טעם עיצובי ומחקר שוק מתחרים יסודי.
אתר אינטרנט איכותי הוא הכרחי לעסק המעוניין להגדיל את המכירות ולהיכנס לאחת מזירות השיווק החשובות ביותר. אם יש לכם אתר היום והוא נראה פחות טוב מהעסק שלכם בפועל – יכול להיות שהוא מרחיק לקוחות בהרבה מהמקרים.
זה לא משנה אם מדובר באתר תדמית או אתר סחר, בניית אתר אינטרנט ישמש את העסק שלכם ככלי שיווקי ותדמיתי מהחשובים ביותר בזירה העסקית.
בשלב זה קובע המעצב את הקונספט הגרפי והניראות – כל סימן גרפי, צבע
או פונט נבחר בקפידה כדי להתאים לסוג העסק ולשפת המותג.
בין אם יש לכם ספר מותג, לוגו וצבעי מותג מובילים או שלא (😅) ,
צוות הסטודיו שלנו ילווה אתכם לבחירת "שלד עיצובי" שמשתלב עם הטעם האישי שלכם ומתאים לאופי העסק שלכם בפועל.
העיצוב ישפיע ישירות על הרכישות ועל השימוש באתר. המוח שלנו מקבל החלטות מאוד מהירות ולא מודעות ולמראה של האתר יש השפעה קריטית על ההחלטה של הגולש האם לבצע רכישה / להשאיר פרטים או לא.
בין אם אתם נותני שירות, חברת סטארט-אפ או חנות שמוכרת מוצרים, חשוב שהאתר שלכם יהיה אסתטי, נקי, מזמין ומעוצב בצורה שמושכת את העין.
את האתרים אנחנו מפתחים על בסיס מערכת וורדפרס (WordPress), המערכת המובילה בעולם לבניית אתרי אינטרנט בקוד פתוח.
ל- וורדפרס יתרון גדול בקידום האתר במנועי החיפוש ובגוגל בפרט (SEO).
בנוסף, וורדפרס הוא ממשק ניהול דידותי ונוח המאפשר שליטה מלאה ופשוטה בכל תכני האתר – עבורכם בעלי העסק.
תהליך העבודה על אתר חדש מהווה תקופה מרגשת,
אך באופן טבעי מעלה גם חששות והתלבטויות רבות מצידכם.
מהרגע שתבחרו בסטודיו שלנו אתם תהיו בידיים טובות ומנוסות מאוד,
אנחנו נדאג לכם לאתר בהתאמה אישית עבור המותג והעסק שלכם.
במהלך בניית האתר אנו שמים דגש על חווית משתמש אופטימלית,
מהירות האתר, ביצוע אופטימיזציה מלאה, ובדיקת איכות מקיפה לוודא שתקבלו
אתר שמייצר תוצאות עסקיות מעולות.
אה, איך אנחנו מוודאים שהאתר גם ימצא חן בעיניכם?
כחלק מתהליך העבודה שלנו אנו מגישים לכם את עיצוב האתר ב-3 שלבים שונים.
בכל שלב אתם יכולים לתת הערות ודגשים ולבצע שינויים נוספים.
אנחנו אוהבים כשהלקוחות שלנו מרוצים – זה פשוט מודל עסקי טוב🤘
אחוז המרה הוא המדד שמראה כמה מהמבקרים באתר שלך מבצעים פעולה רצויה ביחס לכל המבקרים באתר, כמו: רכישה, השארת פרטים (ליד) או כל פעולה אחרת שנחשבת להמרה.
חישוב אחוז ההמרה נעשה על ידי:
חלוקת מספר ההמרות במספר הכולל של המבקרים באתר,
והכפלת התוצאה ב-100 כדי לקבל את האחוז.
לדוגמא: 359 מבקרים באתר היום, בוצעו 5 פעולות רצויות = 1.39% המרה (לא טוב 👎).
אחוז המרה הוא המדד מרכזי ליעילות האתר שלך, הוא מצביע על כמה טוב האתר שלך מצליח לשכנע את המבקרים לבצע את הפעולה הרצויה.
אחוז המרה גבוה משמעותו שהאתר שלך מצליח במטרותיו העסקיות,
בעוד שאחוז נמוך מצביע על כך שאולי יש מקום לשיפור.
בכדי לבדוק את % ההמרה באתר שלך, ניתן להשתמש בכלי לניתוח תנועה לאתר כמו Google Analytics או מערכות אחרות למעקב אחר ביצועי האתר.
הכלים הללו יודעים לנתר את התנועהבאתר ולחשב את אחוזי ההמרה לפעולות השונות.
חשוב לשים לב שהכלי מוגדר כמו שצריך: מקבל את כל התנועה, ההמרות נספרות בפועל, המרות מוגדרות כמו שצריך ולדעת להפריד ביניהם.
במקום להסתבך, השאירו פרטים ונבדוק את אחוז ההמרה באתר שלכם ללא עלות.
ישנן סיבות רבות שיכולות להוביל לאחוז המרה נמוך באתר שלך.
ייתכן שהאתר לא ממוקד מספיק לקהל היעד שלך, והתוכן או העיצוב (או שניהם),
לא משדרים את המסר הנכון ולא מצליחים להניע את הלקוח לפעולה.
עמודי הנחיתה (העמוד הראשון שהמשתמש מגיע אליו כשהוא לוחץ על הקמפיין / קישור) אולי לא מספיק משכנעים, ותהליך הרכישה או ההרשמה עשוי להיות מורכב מדי או ארוך מדי.
בנוסף גם בעיות טכניות יכולות להוות מרכיב קריטי באחוז המרה נמוכים כגון: מהירות טעינה נמוכה, או היעדר אמצעי אמון כמו חוות דעת חיוביות ותעודות אבטחה יכולים להרתיע את המשתמשים.
שיפור חווית המשתמש, מיקוד טוב יותר בקהל היעד, והפחתת חסמים בתהליך ההמרה יעזרו להעלות את % ההמרה באתר שלך. שנתחיל?